Ślub cywilny w Polsce udzielany jest przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego. Ceremonia może zostać przeprowadza zarówno w murach urzędu jak i w miejscu wskazanym przez przyszłych małżonków. Zmiana lokalizacji oczywiście wymaga specjalnego wniosku, który para narzeczonych powinna dostarczyć urzędnikowi 31 dni przed datą planowanej uroczystości. Podczas spotkania przyszła Młoda Para powinna również okazać urzędnikowi takie dokumenty jak: akty urodzenia, ważne dowody tożsamości, dowód opłaty skarbowej, dowód opłaty za organizację ślubu w innym miejscu. Ważne aby we wniosku narzeczeni zaznaczyli dokładną datę i miejsce ślubu, a także wskazali co skłoniło ich do takiej decyzji. W dniu zaplanowanej ceremonii Młoda Para i świadkowie pojawiają się na miejscu pół godziny przed rozpoczęciem uroczystości. Z ważnymi dowodami tożsamości uzupełniają ostatnie dokumenty.
Jak do nas dojechać?
Liczba unikatowych wyświetleń wizytówki: 1245
Pozostałe Urzędy Stanu Cywilnego z województwa mazowieckiego