Przyszli małżonkowie powinni zgłosić się do wybranego Urzędu Stanu Cywilnego miesiąc przed wyznaczoną datą ceremonii. Podczas pierwszego spotkania z urzędnikiem para narzeczonych powinna mieć ze sobą: ważny dowód tożsamości, skrócony akt urodzenia oraz dowód opłaty skarbowej z tytułu zawarcia związku małżeńskiego. W trakcie spotkania Młoda Para razem z urzędnikiem uzupełniają protokół, w którym ustalają nazwiska jakie oboje będą nosić po ślubie. W dniu uroczystości narzeczeni i świadkowie zgłaszają się do urzędu przynajmniej pół godziny przed planowanym rozpoczęciem uroczystości. Młoda para wraz z świadkami dopełniają ostatnich formalności, składają podpisy. Po zakończeniu ceremonii zaślubin kierownik Urzędu Stanu Cywilnego wręcza Młodej Parze ich życiową pamiątkę - akt zawarcia związku małżeńskiego.
Jak do nas dojechać?
Liczba unikatowych wyświetleń wizytówki: 1399
Pozostałe Urzędy Stanu Cywilnego z województwa małopolskiego