Przygotowania rozpoczynają się od złożenia przez nupturientów dokumentów i podpisania zapewnienia o braku przeszkód prawnych do zawarcia związku małżeńskiego. W tym celu para zgłasza się osobiście w Urzędzie Stanu Cywilnego w Mykanowie przy ul. Samorządowej 1, w godzinach pracy urzędu tj. Od 7:30 do 15:00, a we wtorki do 17:00. W tym momencie para podejmuje także decyzję o wyborze nazwiska noszonego po zawarciu małżeństwa. Złożenie stosownych dokumentów i zgłoszenie chęci wstąpienia w związek małżeński musi nastąpić najpóźniej miesiąc i jeden dzień przed planowaną datą ślubu. Istotne jest by osoby po rozwodzie lub wdowy/wdowcy dostarczyli odpowiednie akty dokumentujące ich stan cywilny. Data i miejsce ślubu są ustalane podczas rozmowy z kierownikiem. Młodzi za dodatkową opłatą w wysokości 1000 zł mogą wnioskować o ślub poza Urzędem Stanu Cywilnego w Mykanowie (np. ślub może odbyć się plenerze).
Jak do nas dojechać?
Liczba unikatowych wyświetleń wizytówki: 1583
Pozostałe Urzędy Stanu Cywilnego z województwa śląskiego