Chęć organizacji ślubu w innym miejscu niż gmach Urzędu Stanu Cywilnego nie stanowi problemu. Należy zgłosić lokalizację w urzędzie co najmniej jeden miesiąc i jeden dzień przed wstępnym dniem ceremonii. Wybrane miejsce powinno pozwolić na utrzymania podniosłego charakteru wydarzenia oraz przeprowadzenie wydarzenia przez kierownika Urzędy Stanu Cywilnego. W podanym terminie należy również ustalić datę ślubu oraz dostarczyć urzędnikom dowody tożsamości, skrócone odpisy aktów urodzenia, w przypadku kobiet przed 18 rokiem życia – zezwolenie na zawarcie związku małżeńskiego. W późniejszym czasie, tydzień przed ceremonią, zgłaszamy nazwiska osób pełnoletnich, które będą świadkami ślubu. Powinny być one pełnoletnie. W dzień zwarcia związku małżeńskiego para młoda powinna zjawić się w urzędzie lub innym ustalonym miejscu trzydzieści minut przed rozpoczęciem.
Liczba unikatowych wyświetleń wizytówki: 2553
Pozostałe Urzędy Stanu Cywilnego z województwa śląskiego