Na początku przygotowań, aby usprawnić wszystkie formalności, należy zdecydować o: zmianie nazwiska, wyborze świadków, miejscu i czasie ceremonii. Dane te potrzebne są do protokołu przedślubnego, a potem aktu małżeństwa. Następnie w Urzędzie Stanu Cywilnego w Suchym Lesie, który znajduje się przy ul. Szkolnej 13 już podczas jednego spotkania z kierownikiem można załatwić wszystkie niezbędne czynności. Nie wolno zapominać o opłacie skarbowej 84 zł, za akt ślubu, którą można zapłacić w kasie urzędu lub przelewem na konto. Ponadto narzeczeni powinni mieć ze sobą dowody osobiste, są one wymagane również podczas ceremonii. Aby ślub mógł odbyć się poza salą ślubów urzędu, np.ślub w plenerze, czy sali balowej, niezbędny będzie wniosek do kierownika oraz dodatkowa opłata w wysokości 1000 zł.
Jak do nas dojechać?
Liczba unikatowych wyświetleń wizytówki: 2092
Pozostałe Urzędy Stanu Cywilnego z województwa wielkopolskiego