Za przygotowanie i przeprowadzenie ceremonii ślubu cywilnego odpowiada urzędnik państwowy, wyznaczony do tego zadania w danym Urzędzie Stanu Cywilnego. W Sulikowie znajduje się on przy ul. Dworcowej 5. Narzeczeni muszą osobiście zgłosić zamiar małżeństwa poprzez złożenie zapewnienia o braku przeszkód dla ich związku. Dodatkowo kierownik na podstawie aktów urodzenia i dowodów tożsamości zbiera informacje niezbędne do aktu małżeństwa, w tym także dane świadków i ustalone miejsce i czas ślubu. Powyższy dokument wymaga opłaty 84 zł w kasie urzędu. Ceremonia w sali ślubów urzędu nie podlega opłatom, natomiast ślub cywilny w plenerze, czy wynajętej na ten cel sali, to koszt 1000 zł. W dniu ślubu uczestnicy ceremonii muszą wraz z dowodem osobistymi pojawić się kilka minut przed wyznaczoną godziną, aby świadkowie mogli dopełnić formalności.
Jak do nas dojechać?
Liczba unikatowych wyświetleń wizytówki: 1301
Pozostałe Urzędy Stanu Cywilnego z województwa dolnośląskiego