Brak rejonizacji pozwala na wybranie miejsca ceremonii i Urzędu Stanu Cywilnego, nie musi być to urząd właściwy ze względu na zamieszkanie. W Gminie Strzelin to Urząd Stanu Cywilnego mieści się przy ul. Ząbkowickiej 11. Nupturienci przyjmowani są w godzinach pracy urzędu. Do wymaganych dokumentów należą: dowód osobisty, akt urodzenia, potwierdzenie opłaty skarbowej w wysokości 84 zł. Wszelkie formalności powinny być załatwione 31 dni przed planowaną datą ceremonii. Warto pamiętać o walorach miasta, licznych zabytkach i pięknych widokach, które mogą posłużyć za tło ceremonii. Ślub cywilny może być przeprowadzony poza salą ślubów USC, jeśli przygotowane miejsce spełnia warunek bezpieczeństwa gości i uczestników oraz narzeczeni dokonają opłaty dodatkowej 1000 zł.
Jak do nas dojechać?
Liczba unikatowych wyświetleń wizytówki: 1821
Pozostałe Urzędy Stanu Cywilnego z województwa dolnośląskiego