Organizacja ślubu wymaga poinformowania Urzędu Stanu Cywilnego o takim zamiarze przynajmniej miesiąc przed planowaną ceremonią. Dokumentami potrzebnymi do zawarcia związku małżeńskiego są skrócone akty urodzenia oraz dokumenty potwierdzające tożsamość przyszłych małżonków. Jeśli formalności na tym etapie zostały dopełnione prawidłowo, po raz kolejny Państwo Młodzi muszą stawić się w urzędzie dopiero w dniu ślubu. Należy to zrobić około 20 minut przed planowaną uroczystością, gdyż podpisane muszą jeszcze zostać stosowne dokumenty. Na tym etapie konieczna jest obecność dwóch pełnoletnich świadków. Para Młoda i świadkowie muszą posiadać dokumenty tożsamości. W obecności pozostałych gości składana jest przysięga małżeńska.
Liczba unikatowych wyświetleń wizytówki: 1399
Pozostałe Urzędy Stanu Cywilnego z województwa podkarpackiego