Czy zatrudniać ślubnego konsultanta?
Najlepszym tego przykładem jest zatrudnianie profesjonalnego wedding plannera, który zajmuje się organizacją naszego ślubu oraz przyjęcia weselnego. W Pruszkowie na pewno znajdziecie ofertę takiej osoby czy firmy. Młodzi ludzie coraz chętniej korzystają z tej możliwości. Dlaczego?
Gdy czasu brak
Po pierwsze – często żyją w szybkim tempie, pracują nieraz w kilku miejscach albo mieszkają zagranicą, a ślub i wesele zamierzają zorganizować w Polsce (chociażby z racji tego, by nie narażać rodziny na dodatkowe koszty związane m.in. z przelotem). W tej sytuacji rzeczywiście zatrudnienie konsultanta ślubnego jest uzasadnione. Są też i tacy, którzy uważają, że wszelkich spraw organizacyjnych jest tak wiele, że sami nie są w stanie wszystkiemu sprostać. Co robi za nas konsultant?
Fanaberia czy pomocna dłoń?
To już zależy tylko od naszych oczekiwań. Możemy bowiem zlecić mu załatwienie wszelkich spraw, jakie jest w stanie bez nas załatwić, a równie dobrze możemy podzielić się z nim obowiązkami. Ile to kosztuje? Wydawać by się mogło, że taka „fanaberia” jest bardzo kosztowna i zarezerwowana tylko dla bogatych. Rzeczywistość jest jednak nieco inna. Chociaż konsultant zarabia na jednym weselu minimum 2 tysiące złotych, my często dzięki niemu zyskujemy drugie tyle. Jest on bowiem w stanie – dzięki swoim kontaktom – wynegocjować ceny, których my byśmy nie uzyskali.
Doświadczenie konsultanta
Posiada też doświadczenie, którego przyszłej Parze Młodej jak wiadomo brakuje w tej kwestii. Konsultant widział wiele, ma przeróżne doświadczenia i najczęściej jest w stanie doradzić, na co powinno się zwrócić szczególną uwagę, bądź zaproponuje cos o czym Para by nie pomyślała. Dlatego też warto rozważyć taką możliwość.