Malowniczo położony, pełniący funkcje ośrodka konferencyjno – szkoleniowego Pałac Pietronki jest idealnym miejscem na organizację:
* wesel,
* szkoleń,
* konferencji,
* imprez integracyjnych.
Nasze oferty dostosowujemy zawsze do indywidualnych potrzeb Klientów, a każdy scenariusz staramy się "szyć na miarę" budżetu Klienta i temperamentu uczestników. Dlatego też dużym atutem wyróżniającym naszą firmę jest elastyczność działania i ogromne możliwości, jakimi dysponujemy.
Posiadamy:
* 3 sale konferencyjno – bankietowe (teatralnie na 80-100 osób każda),
* bardzo dobre wyposażenie sal: rzutniki multimedialne, rzutniki folii, flipcharty, tablice suchościeralne, profesjonalne nagłośnienie, ekrany,
* profesjonalny sprzęt umożliwiający wykonanie: identyfikatorów certyfikatów ukończenia szkoleń, banerów, tablic informacyjnych,
* komfortowego busa – Mercedes Viano Ambiente zapewniającego transport gości VIP, kontrahentów, oficjalnych delegacji,
* klub hotelowy z barem, bilardem, kasynem i salą dyskotekową ,
* 7-hektarowy park (imprezy plenerowe nawet do 1.000 osób)
Oferujemy również:
* 37-40 miejsc w pokojach 1-3 osobowych z łazienkami i TV,
* całodzienne wyżywienie w pałacowej restauracji,
* dokumentacje fotograficzną do dalszego wykorzystania w działaniach marketingowych.
Etapy naszego działania:
* opracowanie harmonogramu spotkania i programu imprezy zgodnie z sugestiami Klienta,
* organizacja transportu, zakwaterowania i wyżywienia oraz atrakcji,
* przeprowadzenie i nadzór nad przebiegiem spotkania.
Liczba unikatowych wyświetleń wizytówki: 869