W związku z powyższym, uroki Gminy Siedlec są dostępne dla wszystkich narzeczonych. Urząd Stanu Cywilnego w Siedlcu znajduje się na ulicy Zbąszyńskiej 17, odpowiada on za organizację formalnego zaplecza ślubu cywilnego oraz przeprowadzenie ceremonii.Ślub cywilny może odbyć się już po upływie 31 dni od zgłoszenia go w USC. Zgłoszenie polega na dostarczeniu dokumentów (dowodu, aktu urodzenia) i złożeniu oświadczeń oraz opłat skarbowych. Na podstawie tego kierownik sporządza protokół ślubu, zawierający m.in.informacje o przyszłym nazwisku. Istnieje możliwość zorganizowania uroczystości poza budynkiem USC. Sprawę tę omawia się indywidualnie z kierownikiem urzędu, który musi wyrazić zgodę. Taka ceremonia jest płatna - 1000 zł. W dniu ślubu młodzi i dwoje świadków powinno mieć ze sobą dowody osobiste.
Jak do nas dojechać?
Liczba unikatowych wyświetleń wizytówki: 1041
Pozostałe Urzędy Stanu Cywilnego z województwa wielkopolskiego