Wideofilmowanie - baza kamerzystów - filmy-wesele.com.pl Wideofilmowanie - baza kamerzystów - filmy-wesele.com.pl

Jak zorganizować idealne wesele?

Jak zorganizować idealne wesele?
Organizacja wesela to duże wyzwanie, dlatego trzeba się do tego zadania dobrze przygotować. Należy zacząć od sporządzenia planu działań, który uwzględni wybór idealnej sali i oczekiwania wobec świadków. Jak zorganizować idealne wesele?

Ślub to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu, dlatego warto dobrze zaplanować ten dzień, aby później niczego nie żałować. Przygotowania ruszają nawet dwa lata wcześniej, ponieważ zwykle wtedy trzeba zarezerwować salę, aby mieć pewność, że uda się zorganizować wesele w wymarzonym miejscu. Na co zwrócić uwagę podczas organizacji wesela?

 

Na co zwrócić uwagę, wybierając salę weselną?

 

Wybór odpowiedniej sali weselnej to jeden z najważniejszych elementów, na które trzeba zwrócić uwagę, organizując wesele. Bardzo ważnym czynnikiem jest lokalizacja. Sala powinna być położona w miejscu, do którego większość gości będzie mogła swobodnie dotrzeć. Należy więc zwrócić uwagę na odległość od miejsca ceremonii ślubnej, dostęp do parkingów i dostępność komunikacji publicznej. Zapewnienie łatwego dojazdu dla uczestników wesela jest bardzo ważne, jeśli więc sala znajduje się daleko, warto zorganizować transport.

 

Kolejnym elementem, na który trzeba zwrócić uwagę, jest pojemność i układ sali. Sala musi pomieścić wszystkich gości i zapewnić im wygodę. Należy też sprawdzić, czy układ sali jest funkcjonalny i zgodny z aktywnościami planowanymi podczas wesela. Bardzo ważny jest też wystrój sali. Powinien on odpowiadać stylowi, jaki wymarzyli sobie państwo młodzi. Wesele w stylu rustykalnym zorganizowane w eleganckiej sali, niekoniecznie jest dobrym pomysłem. Trzeba więc upewnić się, że sala tworzy odpowiednią atmosferę, która będzie pasować do wizji przyjęcia ślubnego.

 

Oferowane menu to kolejny ważny element, o którym nie można zapomnieć. Należy sprawdzić, jaki wybór dań jest w ofercie, warto też upewnić się, czy jest możliwość dostosowania menu do preferencji żywieniowych gości. Przy wyborze sali weselnej trzeba też dowiedzieć się, czy można liczyć na usługi dodatkowe, takie jak dekoracje, nagłośnienie, profesjonalny DJ, czy koordynator ślubny. Dobrej jakości usługi mogą znacznie ułatwić organizację wesela.

 

Idealne miejsce na zorganizowanie wesela – co wybrać?

 

Elegancka sala weselna, która oferuje wysokiej jakości usługi, to idealne miejsce na przyjęcie weselne. Chcąc zorganizować wesele w Krynicy-Zdrój, warto zwrócić uwagę na czterogwiazdkowy hotel Prezydent Medical SPA & Wellness, który zapewnia szczególną oprawę każdego wesela. Indywidualne podejście do każdej pary młodej to szansa na zorganizowanie przyjęcia marzeń. Całą imprezę nadzoruje koordynator ślubny, który służy profesjonalnymi radami, dobiera menu zgodnie z oczekiwaniami i czuwa nad tym, aby wszystkie szczegóły były dopięte na ostatni guzik. 

 

Sale są przygotowane zarówno do urządzania hucznych wesel na 400 osób, jak i do kameralnych uroczystości. Bogata oferta usług dodatkowych sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Możliwość wynajęcia fotografa, kamerzysty, DJ-a, wodzireja, orkiestry, limuzyny, czy też możliwość przejazdu dorożką konną to tylko niektóre z nich. Krynica-Zdrój jest więc idealnym miejscem na zorganizowanie wesela.

 

Jakie są obowiązki świadkowej?

 

Z rolą świadka i świadkowej wiążą się pewne obowiązki. Zaczynają się one jeszcze przed ślubem i polegają na doradzaniu i wsparciu w takich decyzjach jak zakup sukni ślubnej, wybór fryzury czy dekoracji. Obowiązki świadkowej to również zorganizowanie wieczoru panieńskiego, który będzie dopasowany do gustu i oczekiwań panny młodej. Z kolei w dniu ślubu świadkowa powinna uczestniczyć w przygotowaniach i być wsparciem dla panny młodej. Świadkowa musi czuwać nad jej komfortem – powinna poprawiać welon, pomagać w wyjściu do toalety, czy poprawianiu makijażu. Razem ze świadkiem uczestniczy też w odbiorze prezentów i czuwa nad przebiegiem wesela. Świadkowie powinni rozmawiać z gośćmi i zachęcać ich do uczestnictwa w zabawach. Ich rola na weselu jest nieoceniona, warto więc dobrze się do tego przygotować.

 

O czym jeszcze trzeba pamiętać podczas organizacji wesela?

 

Organizacja idealnego wesela to duże wyzwanie. Warto rozpocząć planowanie jak najwcześniej, aby mieć więcej czasu na organizację i uniknąć zbędnego stresu. Należy więc ustalić budżet, wybrać termin i zarezerwować najważniejsze elementy, takie jak sala weselna, zespół muzyczny, czy fotograf. Im wcześniej się za to zabierzemy, tym większa szansa, że wybrani usługodawcy będą mieli wolne terminy. Para młoda powinna też ustalić, które elementy wesela są dla niej najważniejsze. Oryginalne menu, niebanalne dekoracje, wyjątkowa zabawa – należy skoncentrować się na priorytetach i dopasować do nich budżet.

 

Warto też wybrać styl wesela, który odzwierciedla osobowość panny młodej i pana młodego oraz ich upodobania. Ma to być eleganckie przyjęcie, czy też wesele w stylu rustykalnym? Należy trzymać się wybranego stylu we wszystkich aspektach wesela, aby stworzyć spójną całość. Nie można też zapomnieć o wysłaniu zaproszeń z odpowiednim wyprzedzeniem, aby dać gościom czas na podjęcie decyzji. Zaplanowanie harmonogramu wydarzeń, sprawi, że wszystko przebiegnie płynnie i bez stresu.

 

Polecamy porady i artykuły
  • Dodaj komentarz – napisz co myślisz.
Redakcja portalu zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu artykułu.
Top