Oh, wow wedding - organizacja ślubów i wesel

http://www.wesele.com.pl/userfiles/firmy/9201/154642826432028000.png
Mława 06-500, woj. mazowieckie
Wysoka 7
tel.: 510 348 669
http://ohwowwedding.pl
kontakt@ohwowwedding.pl
Oh, wow wedding - organizacja ślubów i wesel - Mława

KIM JEST I CZYM ZAJMUJE SIĘ KONSULTANT ŚLUBNY?

 

Czy wiesz, że zdejmuje z Was ciężar przygotowań ślubnych, jednocześnie nie odbierając Wam możliwości decydowania? To Wy decydujecie kim będą podwykonawcy, a zadaniem konsultanta ślubnego jest przygotowanie ofert dostosowanych do Waszych oczekiwań, gustów oraz budżetu. Otrzymujecie gotowe rozwiązania oraz propozycje ofert skrojonych na miarę Waszych potrzeb, aby tego dnia wszystko było oh, wow!

 

Oferuję:

- kompleksową organizację ślubów i wesel

- koordynację dnia ślubu

- organizację ślubów w plenerze

- ślubne konsultacje

- ślubne S.O.S.

- organizację przyjęć rodzinnych

 

Zróbcie pierwszy krok

Zadzwońcie lub napiszcie i umówcie się na niezobowiązujące spotkanie.

Drugi krok robię ja

Przygotowuję wstępną ofertę oraz kosztorys. Po ich zapoznaniu podejmujcie decyzję czy będziemy ze sobą współpracować.

Trzeci krok robimy wspólnie

Podpisujemy umowę. Od tej chwili jestem do Waszej dyspozycji każdego dnia, o każdej porze. Na bieżąco jesteście informowani o postępach przygotowań, odliczacie dni i śpicie spokojnie

 

Posiadam Certyfikat akredytowany przez Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych.

Galeria
Jak do nas dojechać?

Liczba unikatowych wyświetleń wizytówki: 54

Sprawdź inne firmy
Udostępnij
Wasza ocena
4.80 / 5
głosów: 5
Dodaj swoją opinię
Wasze opinie
Dodano: 2019-01-22
Kinga stanęła na wysokości zadania, gdy wybraliśmy datę ślubu, a czasu na organizację było bardzo niewiele bo 3 miesiące, w szczycie sezonu ślubnego. Pracę rozpoczęła błyskawicznie, my wiedzieliśmy że wszystko będzie dopięte na ostatni guzik. Zamiast stresu, kłótni i spędzania mnóstwa czasu z telefonem czy komputerem, mieliśmy czas na spokojne oczekiwanie na nasz dzień. Wszytko przebiegło według wcześniej ustalonego scenariusza, a goście byli zachwyceni organizacją tego dnia :)
Top